Home » آرایش و زیبایی » تکنیک هایی برای آرایش حرفه ای چشم

تکنیک هایی برای آرایش حرفه ای چشم

آرایش چشم

آرایش چشم| چگونه چشم زیبا داشته باشیم ؟ | چگونگی داشتن چشمان زیبا | آرایش چشم | آرایش چشم زیبا | آموزش آرایش چشم | آرایش چشم دخترانه | آرایش چشم و ابرو | تکنیک هایی برای آرایش یک چشم | آریا فان

هر مدل چشم نحوه آرایش خود را خواهد داشت. با آرایش مناسب چشم خود زیبایی آن را دو چندان کنید. البته قبل از این باید با نحوه آرایش مدل‌های مختلف چشم آشنا شوید

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

آرایش چشمهای گود :

در این نوع چشم تکیه دراستفاده از رنگهای کمرنگ میباشد. زیرا باعث ایجاد جلوه بیشتر چشمها میگردد. برای آرایش این نوع چشم میبایست سایه را از گوشه های داخلی چشم تا کمی خارج از گوشه های خارجی آن به کار گرفت و مقدار کمی از یک سایه تیره تر نیز به چینهای اطراف چشمها زده و آنها را یکدست نمود.

 

آرایش چشمهای با فاصله :

در این نوع چشم میباست از سایه در گوشه های داخلی و تا وسط پلک جهت نزدیکتر نمودن چشمها به هم استفاده نمود.از یک سایه کمرنگ تر در قسمت میانه پلک به سمت خارج آن استفاده نمود و در قسمت وسط پلک آنرا بخوبی یکدست نمایید.

 

آرایش چشمهای نزدیک به هم :

برای دورتر نشان دادن چشمها می توان از یک نقطه کوچک از کرم کانسیلر نامرئی در گوشه داخلی هر دو چشم استفاده کرد. از یک خط چشم کمرنگ و نازک در لبه بالایی پلکها و نزدیک مژه ها که به سمت خارج ضخیم میگردند , باید استفاده نمود. برای گوشه داخلی چشم تا میانه پلک از یک سایه کمرنگ استفاده نمود و مقدار کمی از نوع تیره تر را در قسمت میانی و به سمت خارج پلک به کار برده و به خوبی در بخش میانی آنها را یکدست نمایید.

 

روشهای آرایش چشم :

استفاده از سایه های مات و تیره موجب کم جلوه شدن چشمها میگردد و این رمانی تشدید میگردد که رنگ صورت سفید یا روشن باشد.

اگر میخواهید که چشمهایی درشت و زیبا داشته باشید سعی کنید که در آرایشتان از سایه های کمرنگ استفاده نمایید. استفاده از سایه بعد از خط چشم موجب ایجاد یک حالت خواب آلودگی و کم نما شدن چشمها میگردد.  از خط چشم در آخر کارتان برای ایجاد بهترین حالت استفاده نمایید. با استفاده ازیک ریمل مناسب سعی نمایید که مژه ها را پرپشت و فردار نمایید. برای این کار میتوانید از انواع ریملهای پرپشت و بلند کننده مژه استفاده نمایید. هیچگاه از خط چشم در داخل مژه ها و پلکهای پایینی استفاده نکنید , این کار موجب کوچکتر به نظر آمدن چشمها میگردد

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

آرایش به سبک دانشجویی !!!

آرایش دانشجو به سبک یک دانشجو آرایش کنید !!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *