Home » عکس خواننده خارجی » جاستین بیبر از آمریکا اخراج نخواهد شد !

جاستین بیبر از آمریکا اخراج نخواهد شد !

جاستین بیبر

عکس | عکس جاستین بیبر | اخراج جاستین بیبر از آمریکا | جاستین بیبر از آمریکا اخراج نمی شود | اخبار جاستین بیبر | جاستین بیبر و سلنا گومز | جاستین بیبر و سلنا گومز 2014 | عکس های جدید جاستین بیبر | جاستین بیبر دانلود | جاستین بیبر کلیپ | کلیپ جدید جاستین بیبر | دانلود آهنگ های جاستین بیبر

جاستین بیبر خواننده جوان پاپ که در سالهای گذشته با قانون شکنی های متعدد اعتراض مردم آمریکا را به جان خریده است، با حکم کاخ سفید از آمریکا اخراج نمی شود.بیبر از جمله …………….

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

جاستین بیبر خواننده جوان پاپ که در سالهای گذشته با قانون شکنی های متعدد اعتراض مردم آمریکا را به جان خریده است، با حکم کاخ سفید از آمریکا اخراج نمی شود.

بیبر از جمله خوانندگان کانادایی است که علی رغم محبوبیت بالا در میان مردم آمریکا به همان اندازه  تنفر آنها را هم به دوش گرفته است. قانون شکنی های او در زمینه خلافهای  رانندگی، مصرف مواد مخدر و ضرب و شتم  می تواند زمینه ساز بحران جوانان آمریکایی طرفدار این ستاره پاپ باشد. به همین منظور گروهی از مخالفان بیبر در طرحی به جمع آوری امضا برای اخراج بیبر از آمریکا پرداختند. سازمان مهاجرت آمریکا اعلام کرده بود که در صورت جمع آوری ۱۰۰ هزار امضا توسط شهروندان آمریکایی این ستاره کانادایی به کشورش باز گردانده می شود.

 گذشته از اینکه دولت کانادا از پذیرش بیبر خودداری کرده بود، شهروندان آمریکایی نیز بیش از ۲۷۵ هزار امضا برای اخراج بیبر فراهم کردند. با این وجود به نظر می رسد بیبر همچنان در آمریکا باقی بماند.

 پس از جمع آوری ۲۷۵ هزار امضا برای اخراج جاستین بیبر به نظر می رسد کاخ سفید با اخراج این ستاره جوان مخالفت کرده است. به گفته سخنگوی کاخ سفید بیبر یکی از چهره های پولساز برای ایالات متحده عنوان شده است. این مقام سیاسی اظهار داشته مجموع فروش بلیط کنسرتها و آلبوم های بیبر به بیش از ۱۲ میلیار د و ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است که این رقم مناسبی مخصوصا برای اداره مهاجرت آمریکا که کسری بودجه یک تریلیون دلاری دارد، است.

 سخنگوی کاخ سفید همچینی اخراج بیبر از آمریکا را برخلاف قوانین مهاجرتی آمریکا اعلام کرده و این حرکت را مغایر با احساس آمریکایی معرفی کرده است.

  گفتنی است جاستین بیبر از خوانندگان معروف موسیقی پاپ است که تاکنون به جرم مصرف مواد مخدر، رانندگی با سرعت غیر مجاز، تصادف، هتاکی به عموم و همسایگان و خرابکاری در کشورهای دیگر دستگیر و زندانی شده است.

منبع : آریا فان

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

عکسهای جدید جاستین بیبر Justin Bieber 2015

جاستین بیبر عکسهای با کیفیت جاستین بیبر +تیپ جدید جاستین بیبر + مدل موی جدید …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *