Home » اخبار داغ روز » جزایر شخصی بازیگران و خواننده‌های هالیوود

جزایر شخصی بازیگران و خواننده‌های هالیوود

بازیگران هالیوود

عکس جزیره های شخصی بازیگران هالیوودی


او صاحب چهار جزیره در قسمتهای شمالی باهاما به ارزش ۵۰ میلیون دلار می‌باشد. البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته!!…
داشتن یک جزیره شاید اوج رویا و خواسته خیلی از افراد باشد؛ جدا از این پادشاهان این جزیره‌های خصوصی اغلب افرادی هستند که هم استطاعت مالی دارند و هم در جستجوی آرامش، امنیت و یافتن مکانی برای برگزاری جشنهایشان هستند که دور از چشم مردم عادی جامعه باشد.
گوئینت پالترو دوست داشت زندگی همراه با انزوای کامل را در یک جزیره تجربه کند و سه روز را در یک جزیره غیر مسکوئی کارائیبی گذراند. او با خودش فقط سه عدد پرتغال، یک گونی برنج، پشه بند، آسپرین، دوربین، دفتر یادداشت و مقداری هم لوازم آشپزخانه برده بود. او بعدا گفت: «تازه می‌فهمم چرا مردمی ‌که به جزیره‌های دریای کارائیب می‌روند دیگر دلشان نمی‌خواهد برگردند.»

اکنون جزیره‌های شخصی افراد معروف به یکی از خبرهای جذاب و مورد علاقه مردم تبدیل شده است.

ریچارد برانسون- جزیره‌های «موستیکو» و «نِکِر» در دریای کارائیب؛  جزیره Makepeace در نوسا؛ جزیره انگلیس در دبی.

جزیره ریچارد برانسون

جزیره ریچارد برانسون

جزیره ریچارد برانسون

وقتی پای صحبت از جزیره‌های شخصی به میان می‌آید، جای هیچ شکی نیست که ریچارد برانسون سرور همه جزیره‌داران به شمار می‌آید. ۲جزیره دریای کارائیب متعلق به این فرد بانفوذ بریتانیایی صاحب شرکت هواپیمایی Virgin Atlantic است که هر دو جزیره اکنون تبدیل به پاتوقهای مجللی برای خوشگذرانی شده‌اند.
جزیره «نِکِر» با ۷۴ آکر مساحت و صخره‌های مرجانی و سواحل دست نخورده سفید در میان آبهای فیروزه‌ای آرام گرفته است. حق امتیاز این جزیره تا بحال به افراد خیلی کمی ‌سپرده شده است. «موستیکو» جزیره ۱۲۰ آکری دریای کارائیب هم قبلا خریداری شده، تنها یک مایل و نیم با «نِکِر» فاصله داشته و ۱۰ میلیون دلار قیمت دارد.
او همچنین جزیره Makepeace را برای کارمندانش خریداری کرده تا هر وقت از کار روزمره خسته شدند بتوانند در سواحل آن لذت ببرند!

جانی دپ-  جزیره کوچک Little Halls Pond در باهاما

جزیره جانی دپ

این آقای دزد دریایی کارائیبی موقعی که در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» بازی می‌کرد، عاشق باهاما شده و بالاخره قدم پیش گذاشت و این بهشت واقعی در باهاما را برای خانواده‌اش خریداری کرد. این جزیره ۴۵ آکری کوچک بخشی از مجمع الجزایر Exuma در جنوب آفریقا محسوب می‌شود. این جزیره ۳٫۶ میلیون دلار ارزش دارد و زیباترین صخره‌های دریایی را دارد، همچنین به خاطر لنگرگاه شخصی، مردابهایی که در کنارش درختهای خرما روئیده و ۶ بخش ساحلی سفید رنگ بکر و دست نخورده‌اش شهرت داشته و فقط با یک کشتی کوچک، هلیکوپتر یا هواپیمای دریایی می‌توان به آنجا سفر کرد.

مل گیبسون- جزیره ماگو، فیجی

جزیره مل گیبسون

اهالی استرالیا جزیره‌های گرمسیری فیجی را محلی فوق‌العاده برای گذراندن ایام تعطیل می‌دانند. مل گیبسون هم استرالیایی است و با خریدن جزیره مانگو در سال ۲۰۰۵ به مبلغ ۱۵ میلیون دلار  به دارندگان جزایر فیجی پیوست. این جزیره ۵٫۴۰۰ آکر مساحت دارد و یکی از بزرگترین جزیره‌های جنوب اقیانوس آرام محسوب می‌شود. این جزیره کاملا دست نخورده و خالی از سکنه می‌باشد و مل گیبسون هم سعی کرده به جز یک ساختمان برای استفاده شخصی بقیه جاهای جزیره را دست نخورده نگه دارد.

دیوید کاپرفیلد- جزیره کوچک ماشا، باهاما

دیوید کاپرفیلد صاحب چهار جزیره در قسمتهای شمالی باهاما به ارزش ۵۰ میلیون دلار می‌باشد. البته او بیشتر اوقات فراغتش را در جزیره ماشا می‌گذراند و سه جزیره دیگر را برای روز مبادا نگه داشته!! او این جزیره را هفته ای ۳۲۵,۰۰۰ دلار اجاره می‌کند و افراد مشهور دیگری مثل جان تراولتا و اپرا وینفری هم به جزیره اش می‌آیند. او آبهای جزیره را «سرچشمه جوانی» می‌نامد و جدای این حرفها می‌گویند این جزیره زیبایی نفس‌گیر فرازمینی دارد که شاید در خواب هم ندیده باشیم!!

لئوناردو دی کاپریو- جزیره Blackadore، بلیز

جزیره لئوناردو دی کاپریو

وکیل تجاری لئوناردو دی کاپریو جزیره ای ۱۰۴ آکری به ارزش ۱٫۷۵ میلیون دلار را در سال ۲۰۰۵ برایش خریداری کرد. این جزیره زیبا با سواحل شنی سفید رنگ، درختهای نارگیل و صخره‌های زیبا در نزدیکی صخره‌های مرجانی واقع شده است. گفته شده که در این مکان هیچ جزیره  دیگری وجود ندارد که مثل این جزیره فضا و درازای کافی برای ساخت یک فرودگاه را داشته باشد. لئوناردو هم برای این جزیره برنامه‌هایی دارد: مثل تبدیل کردن جزیره به یک پاتوق برای محفل‌های دوستان و ساخت هتلهای زنجیره ای برای چهار فصل سال….

شکیرا- جزیره Bonds، باهاما

جزیره شکیرا

هیچ چیزی به اندازه یک جزیره ۷۰۰ آکری شکیرا را خوشحال نمی‌کند. این جزیره وسیع ۱۶ میلیون دلار ارزش دارد و هنرمندانی مثل شکیرا، راجر واترز ستاره پینک فلوید و الخاندرو سانز ستاره پاپ اسپانیایی به طور مشترک از این جزیره استفاده می‌کنند. آنها در فکر خلق آثار و برنامه‌های هنری و فرهنگی هستند تا بتوانند از هنرمندان دیگر و تازه واردین دنیای هنر پیشی بگیرند.

نیکلاس کیج- جزیره کوچک Leaf، باهاما

جزیره نیکلاس کیج

سال ۲۰۰۶ نیکلاس کیج این جزیره باهامایی را به مبلغ ۳ میلیون دلار خرید. او پیش از این صاحب خانه‌ای فوق العاده مجلل در جزیره Paradise بود. جزیره Leaf جزو جزیره‌های زنجیره ای Exuma محسوب می‌شود و نزدیک جزیره خصوصی جانی دپ دوست صمیمی ‌نیکلاس کیج و همین‌طور جزیره دو خواننده به نامهای Faith Hill و Tim McGraw می‌باشد. پس با داشتن نخلهای خرما، سواحل شنی طولانی و یک برکه با آب بسیار زلال و شفاف، این جزیره ۷۰ آکری چیزی کمتر از یک بهشت نیست!

ادی مورفی- جزیره Rooster، باهاما

جزیره ادی مورفی

ادی مورفی جزو بازیگرانی است که بیشترین دستمزدها را دارد، پس طبیعی است که صاحب بهشتی رویایی، یعنی جزیره Rooster باشد که به جزیره‌ای دراز و کشیده معروف شده است. او در سال ۲۰۰۷ این جزیره را به مبلغ  ۱۵ میلیون دلار خریداری کرد و جزیره فقط چند دقیقه با ناسائو پایتخت باهاما فاصله دارد. تجارت و خرید و فروش زمین تا جایی در‌هالیوود رواج پیدا کرده که بازیگرانی مثل ادی مورفی و برخی دیگر از ثروتمندان هم جزیره‌های شخصی‌شان را تبدیل به محلی تجاری کرده تا بتوانند چنین مکانهایی را تا آخر عمر برای خود و همسرشان حفظ کنند.

سلن دیون- Île Gagnon در کِبِک

جزیره سلن دیون

Île Gagnon جزیره کوچکی است که خانه سلن دیون در آنجا بنا شده است که البته سلن دیون علی رغم داشتن دستمزدهای خیلی بالا خانه خود را خیلی لوکس و مجلل نساخته است. این قصر ییلاقی به سبک فرانسوی یکی از مشهورترین جذابیتهای توریستی محسوب می‌شود؛ البته گردشگران فقط می‌توانند به سختی این قصر که کاملا محفوظ شده را با یک قایق و با فاصله‌ تماشا کنند.
درآخر باید بگوییم، تعداد هنرمندانی که جزیره‌های شخصی دارند خیلی زیاد است و در این متن نمی‌گنجد. مثلا براد پیت و آنجلینا جولی هم جزیره ای در دبی خریداری کرده‌اند. رابین ویلیامز، استیون اسپیلبرگ نیز از جزیره داران هستند. مدونا و ریچارد گر هم گفته‌اند به دنبال جزیره یونانی زیبا می‌گردند!…

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

آسانسور والیبال

بازیکن والیبال پیکان و اتهام تعرض جنسی

امروز سایت جهانی والیبال در این آدرس  خبری را از سوء استفاده جنسی از یک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *