Home » اخبار داغ روز » مرتضی پاشایی: به خدا من زنده‌ام !

مرتضی پاشایی: به خدا من زنده‌ام !

مرتضی پاشایی

خواننده محبوب پاپ: باور کنید من زنده‌ام!

اخبار و مصاحبه جدید مرتضی پاشایی خواننده ایرانی


مرتضی پاشایی که در ماه‌های بار‌ها و بار‌ها شایعه فوت‌اش در شبکه‌های اجتماعی عنوان شده، در اجرای برنامه‌اش در اراک، نسبت به این حاشیه سازی‌ها واکنش نشان داد و گفت: «عده‌ای دوست دارند به زور من را بکشند. به خدا من زنده‌ام!»

وی در ادامه افزود: «من تقریبا هر شب در یکی از شهرهای کشور مشغول دیدار با هوادارانم هستم و فقط همین موضوع باعث شده با انرژی تمام بتوانم با بیماری‌ام بجنگم.» خواننده «یکی هست» همچنین پس از اطلاع از ارسال پیامک‌هایی با محتوای فوت این خواننده به برخی خبرنگاران حوزه موسیقی در گفتگویی کوتاه گفت: «قطعا این موضوع را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.»

«مهدی کرد» (مدیر برنامه‌های پاشایی) نیز ضمن اعلام پیگیری این موضوع از طریق مراجع قانونی، از دوستداران این خواننده خواست که به این قبیل شایعات توجهی نکنند.»

این خواننده در ماه‌های گذشته در حال مبارزه با یک بیماری داخلی است و مراحل درمان‌اش زیر نظر اکیپ پزشکی تجهیز شده‌ای در حال انجام است.

«مهدی کرد» پیش از این در گفتگویی از مشورت با این اکیپ پزشکی برای چیدمان اجراهای شهرستانی این خواننده خبر داده بود.

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

آسانسور والیبال

بازیکن والیبال پیکان و اتهام تعرض جنسی

امروز سایت جهانی والیبال در این آدرس  خبری را از سوء استفاده جنسی از یک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *