Home » مد و لباس » چگونه با پوشیدن لباس مناسب خوش اندام شوید !

چگونه با پوشیدن لباس مناسب خوش اندام شوید !

انتخاب لباس

چگونه خوش اندام شویم ؟ | راز خوش اندامی | چگونه خوش تیپ شویم | چند نکته برای خوش اندام شدن | چگونه لباس به پوشیم تا خوش اندام شویم ؟ | چند نکته مهم برای خوش اندام شدن | راز خوش اندامی زنان هالیوود | لباس مناسب بپوشید و خوش اندام شوید | آریا فان

امروزه دغدغه بسیاری از جوانان سراسر جهان چگونگی اندام آن هاست و هر طور شده به دنبال راهی برای خوش اندام شدن می گردند از این رو پرتال تفریحی آریا فان مطالبی را برای شما جمع آوری کرده تا با پوشیدن لباس خوش اندام شوید امیدوارم که از مطالب لذت ببرید.

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

ژاکت های راحت
با استفاده از لباسهای بافتنی یا تریکو که در عین پوشاندن بد فرمیهای بدن فرم اندامتان را نشان می دهد خود را لاغرتر نشان دهید . لاغرترین قسمت تنه تان که درست در زیر قفسه سینه می باشد را با استفاده از یک دکمه تکی مشخص تر نمایید. به دکمه دوخته شده در زیر سینه در ژاکت خاکستری رنگ عکس زیر دقت نمایید، به مانند ژاکت طوسی رنگ در عکس زیر جایی که می خواهید مورد توجه قرار گیرد از یک ژاکت یقه هفت کشباف استفاده نمایید. ژاکتی را انتخاب نمایید که شال یکطرفه ای داشته باشد و بطور هنرمندانه ای قسمت بدفرم میانی بدن را بپوشاند . ( به مانند ژاکت قرمز رنگ عکس فوق )

شلوارهایی برای کنترل همه قسمتهای بدن

با استفاده از این لاغر کننده های مخفی در عرض چند ثانیه اندامی ترکه ای پیدا کنید . شلوارهایی با پارچه های کشی که کاملا ً قالب تن می باشد ( شلوارهای شیک با دم پای گشاد ) و موجب قشنگ تر شدن هر نوع اندامی می شوند .

دامنهایی با کمرهای پهن

این دامن ها به خاطر کمر پهنی که دارند باعث می شود پاهایتان بلندتر به نظر برسد. کمر این دامن ها به منظور برجسته تر کردن گودی ها و انحناهای بدن در باریک ترین قسمت بدن یعنی در زیر قفسه سینه قرار می گیرد .

کت های اداری

با پوشیدن یک کت تنگ و قالب تن تیپ خود را تکمیل نمایید . لازم نیست برای خرید این کت هزینه گزافی را متقبل شوید کافیست یکی از کتهای قدیمی خود را که در کمد آویزان کرده اید را درآورده و با درآوردن اپل آن، آن را به روز کرده و مورد استفاده قرار دهید .

شلوارهایی عالی

شلوارهایی با پارچه های کلفت و سنگینی چون گرپ گاواردین بپوشید . این نوع شلوارها به دلیل سنگین بودن پارچه زیبایی اندام تان را چند برابر می کنند. .

یک دست لباس همه کاره

یک بلوز آستین کوتاه یقه گرد که با یک دامن فون ست گردیده است باعث لاغرتر دیده شدن اندام شما می شود و برای یک قرار ملاقات شام به بیرون بروید تیپ زنانه ای را برایتان می سازد .

یک کت کلاسیک

یک کت کلاسیک را هر دختری می تواند بپوشد . این کت های کلاسیک را می توانید با یک شلوار جین و یک بلوز ساده ست کنید.

شلوارهایی برای رانهای لاغر

شلوارهایی که کمر پهن دکمه دار دارند قسمت بالای پا و ران ها را بزرگتر نشان می دهند در حالی که شلوارهای راسته که عرض آنها از باسن تا دم پای شلوار یکسان است بدون اینکه حجم بدن را اضافه کند قسمت های مشکل دار بدن را می پوشاند

کت و شلوار متناسب

با پوشیدن کت و شلوار بسیار شیک خواهید شد به شرطی که کت آن کاملا قالب تن باشد و شلوارش هم راسته باشد

یک پیراهن چسبان

یک پیراهن نامتقارن آستر دار اندام شما را کارآمدتر می کند . اگر می خواهید یه یک مهمانی بروید کافیست این پیراهن را با یک کیف دستی و یک جفت کفش بی بند با رنگ روشن ست نمایید .

شلوارهایی برای کوچکتر کردن باسن

با استفاده از شلوارهای جناغی برآمدگی های بدنتان را بپوشانید . شلوارهایی که در قسمت جلو جیب ندارند ، کمر سر خود و فاق بلند دارند اندامهایی که باسن پری دارند را لاغرتر نشان داده می شوند .

بلوزهایی با یقه های جذاب

این نوع بلوزها ( یقه لباس زیر یک یقه والان دار می باشد ) توجه افراد را از قسمت باسن و شکم پرت می کند و متوجه یقه می نماید . این بلوز مناسب افرادی است که بالا تنه لاغرتری دارند.

قد بلندتر ، لاغرتر ، پابلند

با پوشیدن شلوارهایی که جیب و هیچ گونه پلیسه ای ندارند و در قسمت جلو و شکم کاملا ً صاف هستند ( به مانند شلوار سمت چپ در عکس زیر ) اندام شما لاغرتر به نظر می رسد. شلوارهایی را انتخاب کنید که اندکی بالاتر از کمر تان قرار می گیرد و کاملا ً تا نوک پا آزاد می باشد ( شلوار سمت راست )

بر روی زیبایی های اندامی تان تاکید نمایید

یک دامن فون تا زانو که از پارچه های شق و رق و بافت دار دوخته شده باشد رانها را کوچکتر می کند و ماهیچه های خوش فرم ساق پا را نشان می دهد .

دو مدل دامن دوست داشتنی

با استفاده از این دو مدل دامن کلاسیک گودی کمر و انحناهای بدنتان را جلوه بیشتری بدهید . ثابت کنید که یک دامن پلیسه دار را هم می توان پوشید . این دامن استرچ با کمر سرخود پهن که کاملا ً تنگ و چسبان است . دامن سمت چپ در عکس زیر که یک دامن فون پشمی است با تکه هایی که بطور عمودی به هم دوخته شده اند و لبه گشاد و آویزانش باسنهای بزرگ و پهن را کوچک تر نشان می دهد .

منبع:آریا فان

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

مدلهای جدید کلاه تابستانی ۲۰۱۵

مدل کلاه تابستانی جدیدترین مدلهای کلاه تابستانی زنانه ۲۰۱۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *