Home » اخبار داغ روز » زنان انگلیس به عنوان زشت ترین زنان دنیا انتخاب شدند !

زنان انگلیس به عنوان زشت ترین زنان دنیا انتخاب شدند !

زشت ترین زنان دنیا

زشت ترین زنان جهان | عکس زشت ترین زنان جهان | زشت ترین زن جهان 2014 | عکس زشت ترین زنان جهان 2014  | زیباترین زنان جهان | زنان ترکیه به عنوان زیباترین زنان جهان انتخاب شدند | آریا فان | زشت ترین بازیگر هالیوودی

در یک نظر سنجی بین المللی بین چندیدن کشور زنان انگلیس به عنوان زشت ترین زنان دنیا انتخاب شدند و زنان ترکیه به عنوان زیباترین زنان دنیا انتخاب شدند !

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

در یک  نظرسنجی بین المللی که توسط Gary Hewitt برگزار شد و صدها هزار نفر در ان شرکت داشتند زنان بریتانیا به عنوان زشت ترین زنان دنیا شناخته شدند.در این نظر سنجی انگلیسی ها با ۲۲٫۴ درصد در رده اول قرار گرفتند و بعد از ان ها امریکایی ها با ۱۶٫۷ درصد در رده دوم و بعد از انان المانی ها با اختلاف بسیار کم ۱ درصدی یعنی با ۱۵٫۷ درصد در رده سوم قرار گرفتند.

 در پایین این لیست هم ترک ها قرار گرفتند و طبق این نظرسنجی زیباترین مردم دنیا لقب گرفتند. به گفته رییس این سایت شاید اخلاق زشت زنان انگلیسی از قبیل مصرف دخانیات و مصرف بیش از حد الکل بر روی ذهن شرکت کنندگان تاثیر منفی در قبال زنان این کشور گذاشته تا انان را به عنوان زشت ترین انتخاب کنند.

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

آسانسور والیبال

بازیکن والیبال پیکان و اتهام تعرض جنسی

امروز سایت جهانی والیبال در این آدرس  خبری را از سوء استفاده جنسی از یک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *