Home » اخبار داغ روز » سریال تایتانیک نوروز ۹۳ از تلویزیون پخش خواهد شد

سریال تایتانیک نوروز ۹۳ از تلویزیون پخش خواهد شد

سریال تایتانیک

عکس های سریال تایتانیک | خلاصه سریال تایتانیک | سریال تایتانیک در تلویزیون | پخش تایتانیک در تلویزیون | سریال تایتانیک از شبکه چهار سیما در نوروز 93 | سریال تایتانیک در نوروز 93 از تلویزیون | تایتانیک | عکسهای بازیگران سریال تایتانیک | آریا فان

سریال تایتانیک در نوروز ۹۳ پخش خواهد شد

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

سریال تایتانیک نوروز ۹۳ پخش خواهد شد

سریال«تایتانیک خون و فولادTitanic, blood and steel » محصول مشترک کشور های فرانسه، ایتالیا، کانادا و ایرلند، در ایام نوروز ۹۳ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار، کی ران دانلی در سال ۲۰۱۲ این سریال را در ژانر درام و تاریخی کارگردانی کرد تا کوین زگرز، درک جاکوبی، آلساندرا ماسترو ناردی در مقابل دوربین آن نقش آفرینی کنند.

این سریال ۱۲ قسمتی، ازکارخانه ساخت کشتی تایتانیک، کارگردان و مهندسان آن آغاز و تعارض و کشمکش های طبقه کارگران و اغنیاء تصویر می شود. در طول ساخت کشتی، تنش میان کارگران و اغنیاء افزایش می یابد. تا جایی که ولف در پی کاهش هزینه ها، با استفاده از مواد ارزان تر است اما کارگران در تلاشند با تشکیل اتحادیه ها حق نظر دادن پیدا کنند. در اوج این کشمکش ها، مارک به مهاجر ایتالیایی صوفیا علاقه مند می شود و …

کشتی «تایتانیک» در سال ۱۹۱۲ میلادی وقتی در نخستین سفر دریایی اش از بندری در انگلیس عازم شهر نیویورک در آمریکا بود، با یک کوه یخی برخورد کرد و غرق شد. این حادثه مرگ ۱۵۲۲ نفر از مسافران کشتی را درپی داشت.نسخه سینمایی «تایتانیک» در سال ۱۹۹۷ با بازی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت به روی پرده رفت و این دو بازیگر جوان را به عنوان ستاره هایی نوپا به دنیای سینما معرفی کرد. جیمز کامرون کارگردانی این اثر ماندگار سینمایی را بر عهده داشت.

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

آسانسور والیبال

بازیکن والیبال پیکان و اتهام تعرض جنسی

امروز سایت جهانی والیبال در این آدرس  خبری را از سوء استفاده جنسی از یک …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *