Home » اخبار داغ روز » پرکارترین بازیگر مرد نوروزی + عکس

پرکارترین بازیگر مرد نوروزی + عکس

پر کارترین بازیگر نوروزی

عکس های مجید صالحی | عکس های جدید مجید صالحی | مجید صالحی و همسرش | پر کار ترین بازیگر مرد نوروزی | عکس | بیوگرافی مجید صالحی | بهترین طناز مرد ایرانی | آریا فان

مجید صالحی به عنوان پرکارترین بازیگر مرد نوروزی

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

پرکارترین بازیگر نوروزی

در ۱۱ سال اخیر، بازار داغ رقابت‌های سریال‌های مناسبتی نوروز بدجوری دشده و خیلی از کارگردان‌ها، تهیه کنندگان و بازیگران به این میدان وارد شده‌اند.

بعضی از آنها با ساخت یک “سریال نوروزی” به جمع فعالان این عرصه پیوستند، تجربه به دست آوردند و بعد برای همیشه این عرصه را ترک کردند. برخی دیگر هم انگار یک جورهایی اسمشان با سریال نوروزی گره خورده و در این سال‌ها، چندین و چند سریال نوروزی ساخته یا بازی کرده‌اند.

پیداکردن رکورددار در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی سریال‌های نوروزی چندان کارسختی نیست اما وقتی نوبت به بازیگران می‌رسد یک مقدار مسئله پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند.با اینکه شاید در نگاه اول به نظر برسد یکی دو بازیگر شاخص، پرکارترین‌های این عرصه باشند اما بعد از شروع کردن جست‌وجو متوجه می‌شویم که قضیه آنقدرها هم ساده نیست.

ممکن است، یکی از بازیگران فرعی که شاید بازی‌اش چندان هم در یک سریال به یادها نمانده باشد. پس از محاسبه آثارش، به یکی از پرکارترین‌های نوروز تبدیل شود و اتفاقا آنهایی که بیشتر به یادها مانده‌اند کم کم به ته صف نزول پیدا کنند. به هر حال بعد از جمع و من‌های زیاد، در این گزارش به این بازیگران، کارگردان‌ها و تهیه کنندگان رسیدیم. البته احتمالا بازیگران دیگری هم هستند که در این ایام حضور پررنگی در تلویزیون داشته‌اند که به دلیل کمبود جا نتوانسته‌ایم نام آنها را بیاوریم.

عکس های مجید صالحی | عکس های جدید مجید صالحی | مجید صالحی و همسرش | پر کار ترین بازیگر مرد نوروزی | عکس | بیوگرافی مجید صالحی | بهترین طناز مرد ایرانی | آریا فان

پرکارترین بازیگر مرد نوروزی

مجید صالحی، مهران غفوریان، علیرضا خمسه و علی صادقی، هر چهار نفر، با بازی در ۵ پنج سریال نوروزی، پرکارترین بازیگران مرد این ایام هستند و مهران مدیری، محسن تابنده و احمد مهرانفر با سه سریال، در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

مجید صالحی/ ۵ سریال 

سال ۸۲ با بازی در سریال “خوش رکاب”، برای اولین بار حضور در سریال نوروزی را تجربه کرد. سال ۸۳ و ۸۴ در سریال نوروزی “اُمثبت”و”خوش غیرت” بازی کرد. بعد از آن سال ۸۶ با “ترش و شیرین” رضا عطاران وارد نوروز شد و سال ۸۸ در “عید امسال” سعید آقاخانی بازی کرد. بعد از این تجربیات، سال ۹۰ سریال “موج و صخره” را کارگردانی کرد و خودش هم به عنوان بازیگر نقش اول در آن بازی کرد.

مهران غفوریان/۵ سریال

سال ۸۶ در سریال نوروزی “قرارگاه مسکونی” جواد رضویان بازی کرد و از سال ۸۸ تا ۹۰ در هر سه سریال نوروزی سعید آقاخانی حضور پیدا کرد. او امسال باز هم به گروه آقاخانی پیوسته و در”روزهای بد در” بازی دارد.

علیرضا خمسه/۵ سریال 

او سال ۸۷ در سریال نوروزی “مرد هزار چهره” بازی کرد و دو سال بعد با سریال “دارا و ندار” مسعود ده نمکی، یک بار دیگر تجربه بازی در مناسبتی نوروز برایش تکرار شد. با ساخت “پایتخت ۱ تا ۳″ او هم در نقش باباپنجعلی در این سریال‌های نوروزی با مقدم همراه شد.

علی صادقی/۵ سریال 

او هم مثل غفوریان، سال ۸۶ با بازی در “قرارگاه مسکونی”جواد رضویان، در سریال نوروزی بازی کرد. بعد از آن در “عیدامسال” و “زن بابا” با سعید آقاخانی همکاری کرد و سال ۹۰ در سریال”موج وصخره” مجید صالحی بازی کرد. او امسال در سریال “ما فرشته نیستیم” فلورا سام بازی دارد.

مهران مدیری/۳ سریال 

با اینکه مدیری یکی از پرکارترین کارگردان‌ها و بازیگران مجموعه‌های نوروزی دهه ۷۰ تلویزیون است اما در ۱۱ سال اخیر، در سه سریال نوروزی به کارگردانی خودش حضور داشت. سال ۸۴ در سریال “جایزه بزرگ” بازی کرد و سال‌های ۸۷ و ۸۸ هم با نقش مسعود شصت‌چی، وارد مناسبت نوروز شد. در واقع بعد از ۸۸ و ساخت “مرد دوهزارچهره”از تلویزیون خداحافظی کرد اگرنه قطعا در این سال‌ها بازهم کارهای دیگری برای این ایام می‌ساخت.

محسن تنابنده و احمد مهرانفر

این زوج از سال ۹۰ و موفقیت در نقش نقی و ارسطو، توانستند به شهرت بی‌نظیری دست پیدا کنند و نهایتا به یکی از پاهای ثابت “نوروز” تبدیل شوند. بعد از حضور در سریال “پایتخت۲″، با اینکه احمد مهرانفر در مصاحبه‌ای گفته بود که تمایلی برای حضور در”پایتخت۳″ ندارد اما با وجود حضورش در پروژه میرباقری ترجیح داد بار دیگر در این سریال بازی کند.

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

نیکول کیدمن 2015

عکس های نیکول کیدمن ۲۰۱۵

نیکول کیدمن را باید سوپر استار آمریکایی در سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ بدانیم، کیدمن که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *