Home » اخبار داغ روز » پرکارترین بازیگر زن نوروز +عکس

پرکارترین بازیگر زن نوروز +عکس

پرکارترین بازیگر زن نوروز ۹۳

ALT

لیست بازیگران زنی که تا به حال بیشترین بازی را در سریال های نوروزی داشته اند !

به سایت تفریحی آریا فان خوش آمدید.

اگر در زمان مشاهده عکس ها مشکلی وجود داشت روِی عکس مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید . دقت داشته باشید که تصاویر در سایز کوچکتر قرار گرفته اند , برای مشاهده سایز اصلی تصاویر و ذخیره روی کامپیوتر از Save image As مرورگر خود استفاده کنید.
. . . . . . . . . .

در ۱۱ سال اخیر، بازار داغ رقابت‌های سریال‌های مناسبتی نوروز بدجوری داغ شده و خیلی از کارگردان‌ها، تهیه کنندگان و بازیگران به این میدان وارد شده‌اند.

بعضی از آنها با ساخت یک “سریال نوروزی” به جمع فعالان این عرصه پیوستند، تجربه به دست آوردند و بعد برای همیشه این عرصه را ترک کردند. برخی دیگر هم انگار یک جورهایی اسمشان با “سریال نوروزی” گره خورده و در این سال‌ها، چندین و چند “سریال نوروزی” ساخته یا بازی کرده‌اند.

پیداکردن رکورددار در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی “سریال‌های نوروزی” چندان کارسختی نیست اما وقتی نوبت به بازیگران می‌رسد یک مقدار مسئله پیچیدگی بیشتری پیدا می‌کند.با اینکه شاید در نگاه اول به نظر برسد یکی دو بازیگر شاخص، پرکارترین‌های این عرصه باشند اما بعد از شروع کردن جست‌وجو متوجه می‌شویم که قضیه آنقدرها هم ساده نیست.

ممکن است، یکی از بازیگران فرعی که شاید بازی‌اش چندان هم در یک سریال به یادها نمانده باشد. پس از محاسبه آثارش، به یکی از پرکارترین‌های نوروز تبدیل شود و اتفاقا آنهایی که بیشتر به یادها مانده‌اند کم کم به ته صف نزول پیدا کنند. به هر حال بعد از جمع و منهای زیاد، در این گزارش به این بازیگران، کارگردان‌ها و تهیه کنندگان رسیدیم. البته احتمالا بازیگران دیگری هم هستند که در این ایام حضور پررنگی در تلویزیون داشته‌اند که به دلیل کمبود جا نتوانسته‌ایم نام آنها را بیاوریم.

بهنوش بختیاری

پرکارترین بازیگران زن نوروزی

بهنوش بختیاری و فلامک جنیدی، هر دو با بازی در ۵ سریال نوروزی به عنوان پرکارترین بازیگران نوروزی شناخته می‌شوند و ریما رامین‌فر و بهاره رهنما به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار می‌گیرند.

بهنوش بختیاری / ۵ سریال

بازیگر پرکار تله فیلم‌ها و سریال‌های کمدی در این ۱۰ ساله در پنج سریال نوروزی حضور داشته تا به شکل بلامنازع عنوان پرکارترین بازیگر زن سریال‌های نوروزی را به خود اختصاص دهد. البته او برای نوروز ۹۰ سریال “چهارچرخ” را آماده پخش داشت که این سریال در آخرین لحظات از کنداکتور حذف و به جای آن “راه در رو” روی آنتن رفت تا به این شکل بهنوش بختیاری بازی در پنج سریال نوروزی را در کارنامه‌اش ثبت کند. او طی این سال‌ها در سریال‌های نوروزی “جایزه بزرگ”،”قرارگاه مسکونی”،”عیدامسال”و”دارا و ندار” بازی کرد، که به جز سریال اولی، بازی‌اش در سه سریال دیگر چندان به چشم نیامد.

او امسال در سریال”خوب،بد، زشت” به کارگردانی منوچهر هادی عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است.

فلامک جنیدی/ ۵ سریال

فلامک جنیدی هم جزو بازیگران زن پرکار سریال‌های نوروزی در یک دهه اخیر است. او هم به مانند بهنوش بختیاری در پنج سریال نوروزی بازی کرده، اما در یکی از آنها یعنی “مرد دوهزارچهره” حضوری بسیار کوتاه دارد. او علاوه بر این در”اُ مثبت”،”جایزه بزرگ”،”مرد هزار چهره”و”فراموشی” هم بازی کرده است.

ریما رامین‌فر/ ۴ سریال

با اینکه اولین سریال نوروزی‌اش را سال ۹۰ بازی کرد، اما موفقیت “پایتخت” کافی بود تا او بعد از آن به یکی از پرکارترین بازیگران سریال‌های نوروزی در ۱۰ سال اخیر تبدیل شود. بازی درفصل‌های دو و سه همین سریال در سال‌های ۹۱ و ۹۲ و همچنین حضور در سریال “چک برگشتی” که نوروز ۹۱ روی آنتن رفت موجب شد تا ریما رامین‌فر گوی سبقت را از دیگر بازیگران زن برباید. او حالا بیشتر برای مخاطبان تلویزیون با نقش “هما” همسر”نقی” در سریال پایتخت شناخته می‌شود.

بهاره رهنما/۳ سریال

او تاکنون و در این ۱۰ ساله در سه سریال نوروزی بازی کرده دوتا از سریال‌هایش پخش شده و دیگری هم نوروز۹۳ روی آنتن می‌رود.

حضور کوتاهش در سه اپیزود آخر”مرد هزارچهره” آنچنان گیرا و خوب بود که توانست در بین آن همه کاراکتر فرعی، خودش را در ذهن مخاطبان تثبیت کند. او بعد از آن در سریال “چک برگشتی” بار دیگر حضور در یک سریال نوروزی را تجربه کرد. بهاره رهنما نوروز ۹۳ سریال “خوب، بد، زشت” برای پخش از شبکه دو دارد تا به این ترتیب با سه سریال نوروزی یکی از پرکارترین بازیگران نوروزی در ۱۰ سال اخیر باشد.

About مدیر

من علیرضا نویسنده سایت آریافان هستم. سینما، بازیهای کامپیوتری و موضوعات مربوط به سلبریتی ها و خلاصه مطالب فان از علاقه مندی ها من است. لطفاً مطالب من را در آریافان دنبال کنید و برای ارتباط با ما از فرم تماس با ما موجود در سایت استفاده کنید.

Check Also

نیکول کیدمن 2015

عکس های نیکول کیدمن ۲۰۱۵

نیکول کیدمن را باید سوپر استار آمریکایی در سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ بدانیم، کیدمن که …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً تکمیل کنید *